KPOP CRAZE

Wednesday, August 8, 2012

surat menipu tp disuruh oleh pihak yg nak..(tajuk ntah ape2)

NAMA: NOR SYAKIRAH MOHAMED IZHAR                                          
TARIKH: 8/82012
TUAN/PUAN,
PERKARA: SEBAB TIDAK HADIR KE KELAS
Merujuk perkara di atas, saya Nor Syakirah Mohamed Izhar ingin menjelaskan sebab saya tidak dapat menghadirkan diri ke kelas pada minggu lepas.
2.         Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf atas kelewatan saya mengemukakan surat ini kepada pihak tuan/puan.
3.         Saya tidak dapat menghadirkan diri ke kelas kerana mengalami cirit-birit yang bermula dari pagi hingga ke malam. Saya tidak pergi ke klinik kerana perkara ini sudah biasa berlaku pada saya. Boleh dikatakan dalam seminggu, saya akan mengalami cirit-birit lebih dari sekali disebabkan oleh masalah penghadaman.
Oleh itu, saya ingin memohon maaf atas perkara ini dan berharap agar pihak tuan/puan dapat memberi kerjasama.
Sekian, terima kasih.

Yang benar,

___________
(NOR SYAKIRAH MOHAMED IZHAR)

No comments:

Post a Comment