KPOP CRAZE

Tuesday, January 19, 2010

~~hehehe!

PROUD + BAHAGIE TAHAP GILER BABI!!!!

Td dpt tengok KBS song festival kat tv!!tu satu hal...(rabu ni tengok lg!!ulangan!!)

semalam thnx tu meera kiter...aku akhirnye dpt tangkap gambar 3 mini cooper kat depan umah tuan punye kete tu...umah die leh katakan dekat je ngan umah sewa aku..seksyen tujuh gak..cume aku jln kristal..die jln lain..platinum or plumbum gtu...xbrape nk pasti..

tp ade citer disbalik gambar ni..hahaha...
haritu kitorang dh curi2 tangkap gambar tu time malam...tp xbrape nk jelas sgt...
so semalam balik je main bowling, meera g hantar Ali umah die so..kitorang pon lalu depan tu...time tu tuan die ader..ngah service kete..1st time lalu xsempat nk amik..so patah balik..

time tu la meera tnye aku,"shaq!nk amik gmbar ke x?aku tolong tanyekan.."..aku malu tp teringin sgt nk amik!!so meera berhenti sebelah mamat tu(nasib baik meera ckp xbrape nk hensem..kalu x aku ngorat je terus..haha).."awak..kawan kite nk amik gmbar ngan kete tu boleh?" time ni aku xsanggup nk angkat kpale...muke mmg tebal gile!!!tp aku kuar gak kete tuk amik gmbar..hahaha..(dh org bagi permission kan...)..tp muke mamat tu langsung aku xtengok!malu dowh!!!hahaha...2 keping je aku amik gambar(aizzah tlg snap) coz malu nyer pasal..pastu laju je aku masuk kete...hahahaha..

ha...ni la hasilnye...





==>ha yg ni aku edit!!hahaha..dh jadi wallpaper laptop aku dah..hahaha

No comments:

Post a Comment