KPOP CRAZE

Thursday, January 28, 2010

huh!

bad night i guess....

semalam aku accident lg...
perasaan??
memang la takut!!!dahla bawak ank dara org kat belakang(paling2 takot!), second, tu motor org...

tapi kali ni..nasib baik aku elak..kalu langgar kete tu..habis la duit aku...
yg xtahan g tu..bangun je dr 'slide' tu..terus je bangun kutip halia...hahahahaha..
lepas tu terus pegi klinik...baik punye tempat kitorang accident..btol2 dpn klinik..hahaha

dlm klinik keje kitorang gelak je...coz nk cover takot punye pasal...huhu.ini la yg aku slalu buat bile ade problem or nervous or takot...(tp kalu jumpe hantu xkan la tu pon nk gelak kot..hahahaha).sbb bg aku bile kiter senyum n bergelak ketawe..secara automatic masalah or perasaan tu akn hilang...sbb tu aku punye moto-'bile hadapi masalah walau sebesar mane pon, senyum je dgn tenang..' sbb kalu korang menangis bgai nk rak pon...masalah tu boleh selesai ke??-senyum n gelak ketawe dgn tenang tp dlm pd mase yg same berfikir.kalu korang menggelabah..itu akn memburukkan lg keadaan..(ceewwaaaah,mcm kaunselor lak se..hahaha)
alhamdulillah la tuan punye motor xmengamuk...kalau x habesla aku....

luka lame blom baik sepenuhnye g tp dh tmbah lg luka baru...tempat same lak tu...
yg pasti kejadian kali ni xleh bgtau family aku..adek aku je tau pasal ni...hahaha.
kenape ye..??
coz kalau diorang tau..aku akn kene marah lg teruk.diorang xkan tnye 'aku ni ok ke..' 'kat mane luka..' 'teruk x?..'..ye la..aku ni bukan sape2 pon pade diorang...so kali ni aku xcakap..

tp yg paling xbrape nk patot...ubat mahal giler!!!RM115 bile campor 2 org...naseb baik akak tu byr..sepatutnye die xyah byr..or xpon..byr separuh2..tp dh die byrkan...aku ne leh tolak...selamat duit aku...hihihi

aku brami tulis kat blog ni sbb aku dh block family aku dr bukak blog aku...huahuahua...kalu korang perasan la aku ade tulis kat ats tu..hahaha...

(^_^)y
==>CHOW

No comments:

Post a Comment