KPOP CRAZE

Thursday, April 29, 2010

…pist of..

buat aku sbg seorang kawan risau…

jgn salah faham dh r…marah sbb aku still syg kwn aku…bukan sbb jeles…

nasib baik bukan adik aku!terketar-ketar sbb tahan marah tu cume kalu aku terlampau nk marah smpai tangan nk naik….(for da 1st time aku hmpir nk kuar air mate sbb terlampau marah tuk tahun ni!)

tp slame ni pon aku treat ko bukan sbg kwn…sbg adik walaupon ko lbih tua dr aku 2 bulan…n ko pon bukannye kwn yg kalu slame ni jumpe pon or selisih tp jln juz stakat say hi n senyum je…kwn yg rapat ngan aku n yg lain2 yg rapat ngan aku kat uitm ni.kalu kwn stakat jumpe tepi jln senyum je..xde maknenye aku nk marah kalu ko kuar xmesej sepatah pon…

stakat nk membebel bg nasihat tu bukan cara aku…tau fikir sndiri…dh besar panjang..tp jgn smpai nasi dh jadi bubur baru nk menyesal…dh terlambat dh time tu…lain kali jgn la buat lg…kalu mak ko tau of coz la die risau…bygkan perasaan die ko kuar satu hari n xmesej die…tak ke haru jadinye…aku rase mak ko dh pegi balai report ank die hilang lari ngan bekas pakwe…

haish!!!kawan aku yg comel ni bikin aku risau!!!

No comments:

Post a Comment