KPOP CRAZE

Saturday, May 1, 2010

naked man

 

td lebih kurang kul 1 pagi aku bersame-same geng2 umahku kuar main badminton depan umah…
tengah kitorang main…tibe2 time aku nk serve, aku terpandang ke belakang. sbb aku dengar bunyi mcm org berlari…so aku nmpak ade seseorang ngah berlari ala-ala jogging kuar dr simpang hujung…
aku tenung je org tu sbb pelik.apesal die lari xpakai baju.pastu ‘berpeluh’ kat area ‘tut’ je…skali bile dh nk dekat die berbogel daa….kitorang pon lari la lintang-pukang masuk umah…
tp aku smpat tengok die lalu depan umah aku smbil aku tutup pagar…hahaha
aku tak rase die org gile…mule2 aku ingat die kene rompak tp bile fikir balik mcm xlogik..coz die xmintak tolong pon….housemate aku ckp maybe die lari dari JAWI kot…
tp siyes r….baik punye naked org tu…hahahahaha
kejadian ni berlaku lebih kurang kul 1.50 pagi….aku rase lepas ni konfem dh serik main badminton lewat2 mlm….kurr semangat…!!

No comments:

Post a Comment