KPOP CRAZE

Wednesday, May 19, 2010

da fourth diary??

sedar xsedar..aku dh ade 4 diari..bukannye ape…aku tau aku ni pasti cepat nyanyuk bile dh tua so aku tulis diary siap2 supaye bile tua satgi aku bace mule la tersengih sorang2 teringat kenangan lame…hahaha

tp malangnye naseb badan…

haish!apehal kepulangan aku kali ni sume malang je!xkesah r tv rosak ke ape ke…tp aku dpt tau diari aku dh kene bakar skali ngan buku2 lame yg dlm laci meja yg abh aku buang tu!hai!naseb…naseb…

tp naseb baik diary aku yg da latest aku simpan kat tmpat lain.so selamat…

cume dh lame giler aku xtulis diary. sejak xduduk kat umah aku dh stop tulis diary.ye la..xkan aku nk bwk diary skali pegi smbung blajar..sbb utame, takot org bace…hahaha

so balik ni aku decide nk smbung tulis kisah idup aku kat dlm diary tu…cume pen yg aku gune tuk tulis diary tu aku dh xingat letak kat mane….diary aku – even pen yg nk digunakan pon kene la ade sentimental value gak…baru mood nk tulis tu ade…hahaha

beza blog aku n diary aku??

oleh sebab blog ni aku buat public so xkan aku nk kutuk n luah perasaan marah aku kat org dlm ni..(cume pd yg aku yakin diorang xkan buke blog ni je aku tulis dlm ni.hahaha!)

so bende2 tu sume aku tulis kat diary aku. aku kutuk ke…puji ke…cerite sedih ke..cerite hepi ke..sumenye dlm tu.

baik-buruknye famili aku…kawan2 aku…sumenye kat dalam tu..

kalau la kawan2 aku bace(yg terlibat je la), mungkinkah diorang masih nk kawan ngan aku?tp walaupon aku tulis sume tu, xbermakne aku xtrime mereka sbg kawan…baik-buruk mereka aku terima seadanya…walaupon kadang2 menyakitkan hati and buat kepale aku serabut…nobody is perfect.

No comments:

Post a Comment