KPOP CRAZE

Friday, May 21, 2010

babi sekor ni mmg nk kena!

garib tadi balik dari umah amer makan laksa…ye r kitorang buat suprise hari guru tuk MR. ARM…walaupon kul 7 baru start tp still leh enjoy ckit2..cume masa xmengizinkan je…

so, aku mesej ‘babi’ suh dtg amik aku coz dah mlm. aku nk balik cepat. xsuke dengar kakak aku membebel!sakit telinga! dah die datang aku suh makan dulu.baik punye aku letak laksa dlm pinggan eh die sibuk nk ckp tepon.aku ni xsuke kalu dtg umah org, org dah suh panggil mkn banyak kali tp duk sibuk ckp tepon. dr depan umah amer smpai duk tepi jln duk cakap tepon.

so, aku bengang!aku tinggal.peduli ape aku!mmg buat hilang mood aku je babi sekor ni! aku cakap kat cg ckp lps isya’ dtg balik amik dia. kalu ikut hati nk je aku ckp suh die balik jln kaki! xreti base!

niat dihati nk pukul je smpai mampos! tp kang mase depan aku gelap plak!

dasar babi xsedar diri! ko ingat ko dah besar ke!

No comments:

Post a Comment