KPOP CRAZE

Sunday, February 21, 2010

(...)

nk tulis ke...xnak??tulis??xyah??haish!susah tol!
kalu aku ckp...takot ade yg terase...tp ni kan cume luahan hati n pendapat aku je...so terpulang kat diorang la camne nk menilai statements aku...

tp itula masalah terbesar aku...PANDANGAN ORG LAIN TERHADAP AKU.
of coz la i act like my ownself...tp still otak aku ni nk gak fikir psl org skeliling...dh xtau dh nak buat ape...

no wonder la banyak uban kat kepale...terlampau kuat berfikir...kalu fikir 'benda' yg berfaedah leh consider g...ni psl camne org zaman dulu latih burung merpati g hantar surat pon nk fikir...BODOH.dah tau 'benda' tu beyond imagination...nk jugak menyusahkan otak ni...camne diorang tau ape yg leh makan n ape yg xleh makan ha??(tibe2 lak terfikir...sowie..)

No comments:

Post a Comment