KPOP CRAZE

Wednesday, February 3, 2010

meera ouh meera!!+nadia ouh nadia!!

well...nk kene ader intro ke??perlu ke??

i can get along with meera bcoz....perangai die mcm kombinasi abah n arwah mak aku..hahaha..i dun mind kalu nk kene dengar die punye bubbling n nagging tu almost everyday...bcoz dat'll make my life lebih teratur...shaq tu..shaq ni...shaq tu...shaq ni...i dun mind as long as it's not over da boundaries as friends.

knape aku ckp die same mcm mak aku?hahaha...sbb mak aku xpernah berhenti nagging...(time die sakit je xnagging).actually mak aku lebih menakutkan berbanding meera..sbb tu la aku xkesah kalu meera nk nagging dpn aku walaupon benda tu bukan aku yg buat..dgr je la...xkesah sgt..sbb ape yg dia nagging tu benda yg betul n aku juge stuju.n buat aku lbh memperingati diri aku supaya xbuat benda2 tu...hahaha.

kalu dulu time mak aku ader, die yg slalu decide sesuatu tuk aku coz aku mmg xpandai buat keputusan..(smpai skrang).bile dia dh xde, ape jadi?idup aku dh jd xteratur..confident level?=0!

nadia??kalu nk tulis kat cni japgi konpem pnjang...so lain kali aku citer knape nadia..hahaha...nadia jgn mare...hihihi

so i need someone yg ade sifat kepimpinan yg tinggi(mcm meera n nadia) tuk buat idup aku lbih teratur..ala senang citer,selain family..my life wouldn't be perfect without them..+ iffa n ARM United!!hahaha

ringkasnye, i need meera to discipline myself n i need nadia to forget all my problems/sadness??/stresses??hahaha...N i need both of them to gain my confident level...hahaha!

stakat ni je lu..



p/s:kalu korang xpaham ape yg aku tulis ni...jgn tanye..aku je yg paham ape yg aku tulis..hahahahaha

==>CHOW!!

No comments:

Post a Comment