KPOP CRAZE

Monday, February 1, 2010

like I care!!-Cruella DeVille Version

baru je lepas tepon bapak aku bagitau pasal accident ni....
i dun mind kalau die nk bubbling ke pe ke....xkesah...tadah je la telinga kan...

tp yg buat aku bengang...kenape mesti nk kaitkan BINI die??what the HELL!!(bukan bapak aku...BINI ye.)stakat bini die je...bukannye mak kandung aku pon smpai aku nk kene cium kaki die ke ape ke...'pen tan!'.dia ingat die raje ke ape.

DASAR MULUT LONGKANG!!!!

sape lg yg gatal mulut bgtau bapak aku yg aku xsalam ngan bini ye kalu x 'setan' tu!!!ape!ko ingat ko penting sgt ke?heellllloooooooooooooooooooo!!go to hell la bangang!

N ape kaitan aku xsalam ngan die dgn aku accident??die tu bukannye mak kandung aku pon...BONGOK.bapak aku pon satu...bukannye nk tanye aku ni ok ke x ke...die mention psl bende ni dulu...like i care!!

dulu aku dh bgtau die, kalu dh aku xsuke(benci dlm erti kate lain) aku xsuke smpai aku mati!yg bapak aku ni nk pakse2 aku knape??xpaham aku...dah la BINI ye tu depan je baik...belakang mengutuk...bapak aku ni bute agaknye...xsedar2 lg perangai bini ye tu mcm mane...

kete dh ader 2 buah tp nk jugak naik yg kakak aku punye...lepas tu canang kat satu kmpong kate kakak aku kedekut xbg pinjam kete..habis?yg die naik tu ape??kalau kedekut xde ye die dpt naik...BODOH!
then, die bgtau kat org yg kakak aku beli kete pkai duit die..hellooooo!kakak aku buat loan ngan pihak bank pkai slip gaji sndiri ok!byr kete ngan duit die sndiri ok!BONGOK!

PENGHASUT TERBAIK!(patut bg award kat setan ni!)
bapak aku kate cuti rayer cine ni xyah balik...

dahla...citer wat sakit ati je...

==>CHOW!

No comments:

Post a Comment