KPOP CRAZE

Friday, March 5, 2010

i'm back!!!

ni bulan 3...
bulan yg sensitif...huhu..so mood pon swing semacam je...kejap ok kejap x ok...

tp hari ni mood ok...coz semalam aku teringin nk makan sup bebola ikan yg mak aku slalu buat tuk aku tu...so harini aku try buat sndiri...hmpir2 xjadi tau!but thnx to nadia i cooked it!hahaha...(dia suh aku buat..)

tu kire feveret aku la kalu mak aku masak selain dr tomyam..wah!!!rindunye nk makan tomyam mak aku!!mak aku nyer tomyam paling best...coz she knows me better than anyone else..dia tau aku sgt2 xsuke masam tp org lain suke masam..so tomyam die tengah2..aku xpenah rase g kat tmpat lain even kat kdai pon..



td aku buat sup bebola ikan..bebola ikan ni bukan yg dalam packing tu tau..buat sndiri dgn ikan mentah...sgt best!aku xsangke aku leh buat walaupon rase xsame ngan mak aku nyer...huhu
so kire terubat la kempunan aku tu...hihihi

No comments:

Post a Comment