KPOP CRAZE

Wednesday, March 17, 2010

sepak

rase mcm nak balik umah kat kampong!!!
kenape?
i neen to reformat my 'kepale otak'!!Sekarang ni otak aku berade dlm saat2 genting.kalu dbiar lame2 leh meletop!so i need to avoid anything around me now including all my frens here!!

serabut!!serabut!! n sangat serabut!!
korang tengok muke aku cam xde masalah dalaman je kan?...
korang tengok luaran je...dlm hati aku je yg tau. even korang pon camtu kan...btol x?haha

jgn salah faham...aku bukan lari dr masalah..aku mane ade masalah. cume fikiran sekarang serabut dgn sume bende kat sekeliling aku.so aku perlu kuar sebentar dr 'ruang' ni..

bile dh reformat otak aku ni...xde masalah la nk handle ngan sekeliling aku. korang nk cari gaduh ngan aku ke ape ke...aku xkan kesah..coz time tu aku dh ok.hahahaa

skrang ni please la jgn cari pasal ngan aku or citer masalah korang yg leh buat aku serabut kepale!kang ader yg lebam biji mate kang.
sape yg susah?aku gak yg susah!

nmpak je aku ok kan...buat pepe kat aku pon aku tenang je..tp dlm hati nk je aku belasah org tu smpai xleh bukak mulut dh!dia ingt die sape nk ckp kurang ajar ngan aku!aku bls balik tp aku buat dlm nada gurauan tp aku btol2 mksdkan ape yg aku ckp!kalau brani sepak r!!stakat sepak ngan mulut..ade aku heran!

hey!kalu nk cari gaduh leh je..tp sori r bebanyak!aku dh cukup letih nk gaduh ngan org.tp kalu teringin gak, bile2 mase je aku on!

go to hell la BONGOK!!!!

No comments:

Post a Comment