KPOP CRAZE

Friday, March 19, 2010

x up-to-date

td g dgr ceramah TITAS psl tamadun china...best giler!
n time tu gak aku baru tau yg kat DC ade kiosk jual novel2 ALAF21...
kalu aku tau, dh lame aku pegi. agaknye tiap2 mggu pegi kot.kalu tiap2 hari melampau r kan...

tp bile pk2 balik...bile dh dpt tau ni...habesla duit aku...biase aku spend RM50++ tuk novel saje tiap2 bulan...so to avoid this, aku nk kuatkan azam aku supaya xjejakkan kaki ke kedai2 buku g. n stakat ni Alhamdulillah xmasuk kdai buku g.harap2 leh kekal smpai bile2.tp aku nk beli novel baru!!!Hwaaaaa!!!!

frust lg! dhla esok xleh tengok music bank!sia2 penantian aku mggu ni!aku nk tengok SNSD buat comeback kat music bank.lagu baru diorang-run devil run.1st time diorang nyanyi lagu ni kat tv ptg esok...dahla live.nk tggu ulangan maybe 2 mggu akan dtg.arghh!!!!

No comments:

Post a Comment