KPOP CRAZE

Saturday, March 13, 2010

kecewa ke??



harini sepatutnye aku lwn badminton...SAP tournament...tp sygnye partner aku xdpt join coz mak die nk dtg...

aku nk buat camne kan...terpakse r tahan hati bg xyah main...so agak kecewa r...


(tukar mood jap!!)
semalam aku berjaya membeli buku colour2!!hahaha..jgn salah faham..aku beli buku ni ade sbb.semenjak 2-menjak ni aku moody ckit..kejap hepi kejap sedih kejap bengang kat org kejap rase nk tumbuk org..nk musnahkan benda nk bg hilang tension xde bende yg leh aku musnahkan. so aku decide beli buku tu tuk hilangkan tension aku.FOKUS kat buku tu leh buat aku tenang kejap..(tp aku x colour pon g..haha)

(tukar mood balik.)
nk luahkan perasaan kat cni mcm xleh je..takut diorang bace..hahahahahaha
coz aku tau once aku luah bende yg buruk2 kuar..nk tulis kat diari aku..diari ader kat umah..bnyk giler benda2 yg aku xsuke aku tahan dlm hati...maybe sbb tu la asyik mood swing kot.

tp senyum n act like i'm hepi slalu leh lupakan masalah n tension aku..so, dat's better la.hahahaha

maybe i should open another blog n make it as privacy??...hmmm...i'll think about it.

No comments:

Post a Comment