KPOP CRAZE

Tuesday, March 9, 2010

problemo00...

kite xleh nk puaskan hati sume org...
kite gak xleh nk puas ati ngan sume org kan...
so pepehal kene la trime n redha je kan...
tp kalu kite je yg try nak brubah tp org sekeliling kite xcuba nk brubah...how come??
kalu stakat mulut je berkate-kate tp xbuat..xgune gak kan...

learn how to 'give n take' la kononnye kan...tp outcomenye ape? USELESS!!
kalu dh asyik kite aje yg 'give'...org tu plak asyik nak 'take' aje...wat's da point of dat?? still, USELESS!
kadang2 nak jugak merase org lain plak yg 'give' kite plak yg 'take' kan...baru la adil kan...

no wonder la dunia x aman2..sbb terlalu ramai sgt wujud manusia yg slalu je nak menang kan...idup dh bertahun2..skolah pon dah bertingkat2...xkan rule ni pon xtau...(xtau ke..buat2 xtau..atau mmg xpenah nk ambil tahu.)

diorang ni kan..xpenah nk muhasabah diri ke? xpenah nk cube perbaiki diri ke arah yg lebih baik ke? atau mmg xmahu berubah?
kalu nk selalu menang la kan..ape kate korang duduk je dlm hutan tu sorang2..konfem mmg selalu menang la kan..coz xde manusia lain lg dh dlm hutan tu selain ko!(aku juz bg pendapat je..terpulang la nk ikut ke xnak..tp, kalu nk ikut..ha!elok sgtla tu!nk aku tlg hantarkan pon xpe..)

kalu tiap2 hari face org mcm ni aku leh jd gile la kan...bengang tu slalu la kan. nsb baik xmerase hari2..hopefully not la...kang aku Xplode kang...yg susahnye sape? aku la jugak kan...ye la kan..sape yg nak kwn ngan budak 'rampage' kan...

so, duhai hati...ko sabar la dulu yek..jgn nk mengade-ngade nk Xplode plak!


P/S: coretan ini xde kena-mengena dgn yg masih hidup mahupon yg telah meninggal dunia...hehehe.(ye ke??--hanya aku je yg tau..)

==>CHOW!

No comments:

Post a Comment