KPOP CRAZE

Friday, December 25, 2009

~accident~

salam...

petang td mase otw nk g amek nor umah wan..tibe2

BAM!!!!!!!!!!!!!!
ape citer??

aku langgar kete org..tu la 1st time aku acciddent.nk kate teruk..x
tp nk kate xteruk pon x..huhu
ok aku citer...
ptg ni nk buat suprise besday party tuk syerah..time tu dh lewat coz kitorang janji kul 3.so aku pon merempit la...nk dijadikan citer ade kete wira kat depan.aku pon nk potong la sbb dlm fikiran aku nk cepat je..silap aku coz aku potong kot kiri.xnampak plak kete kat depan ni bg signal nk masuk simpang.so kedebom!aku langgar kete dia pastu moto aku ngan aku2 skali melompat melepasi kete die then terseret kat ats jln raye..kepala aku pon terseret skali..

tp yg ajaib nye..ye la kuasa tuhan kan..kite xleh agak..kepala aku xluke ckit pon walaupon terseret lame gak r..dahla xpakai helmet..lepas jatuh tu aku terus bangun..lepas tu je nk pitam tp nasib baik ade org papah.Alhamdulillah gak kaki aku xpatah...syukur sesangat...

tp yg aku xleh trime tu, dlm sakit2 tu sempat lg cek PSP aku kat dlm moto rosak ke x..ye la..xsampai on lg smiggu aku beli..

tp yg aku nk marah tu..insiden ni aku leh settle sndri sbb aku yg byr sndiri nnti..tp nk juga panggil bapak aku.aku bukannye ape..nnti aku gak yg kene pukul ngan bapak aku bukan dia.ni bapak aku xbalik g ni..debor se..

pegi klinik cuci luka n amik ubat.td mase doc tanye xrase pepe...skrang ni rase pening la plak..lutut pon bengkak ckit..haish!


~CHOW!~

No comments:

Post a Comment