KPOP CRAZE

Friday, December 11, 2009

result sem 1

aku rancang nk bukak student portal kul 2 or 3 pg nanti...tp petang td amer ckp dh boleh bukak..die pergi cc print kad jemputan tuk gathering sabtu ni. sempat lg dowh!! cek result die...


so aku dgn xsabarnye balik je rumah terus je bukak...dahla kene marah sbb balik time maghrib...mcm biase aku buat bodoh je..muahahahha. tp besela...lain bz..so mmg bnyak kali page load error!(sampai terlelap aku smbil tggu result..)debaran tu xyah ckp r...memang tahap melampau..ye r kakak aku ckp dulu kalu xdpt 3 ke ats berhenti blajar!so takut r gak...

hah!!akhirnye kuar pon!!and???
alhamdulillah....xde yg kene repeat...walaupon aku kecewa gak r coz subjek pn ifa xdpt A..dpt B+ je...tp aku bersyukur gak r coz C++ aku xkene repeat..dpt C dowh!!!huhu..n lagi satu, yg paling aku nk tergelak...kakak aku ckp kan mesti lbh dr 3..even 2.9 pon xleh...nak tau aku dpt brape??? atas tong dowh!!!! 3.05 je...alangkah bagusnye kalu 0 n 5 tu bertukar tmpat...hahahahahahha...

xpe2...sem2 yg seterusnye...kene usaha lebih lg..kene rajin2kan diri yg penting...hahaha

kirah!!! jia you!! gambateh!! fighting!!

(^_^)y
==>CHOW!

No comments:

Post a Comment