KPOP CRAZE

Wednesday, December 9, 2009

...

semalam aku buat blog baru...tp pg td aku delete balik...coz bile aku pk balik,mane aku ade mase nk manage blog banyak2...yg satu ni pon dah x terjaga....hehehe.

masuk hari ni, dah 3 hari aku xpegi amik lesen..malas + dua2 motor aku stuck kat jpj(saman yg bukan aku buat!) + bz ngan gathering...hahaha...dh 3 hari dapur aku xberasap..haha.yg untung sape?kedai misup nor.hahaha.

adik aku abih exam harini. lepas ni konfem aku dh xleh conquer tv.haish!xleh tengok r pasni channel favourite aku!(KBS World).aku janji ngan adek aku kalu die dpt 5A ke atas aku belikan die xternal..tp syaratnye, 5A1..sbb pe aku buat syarat tu?sbb pasti die xkan dapat hadiah ni dr aku..sbb salah satu dr 5A1 tu termasuk...+math!hahahaha.jahatkan aku!aku xkire...time aku spm dulu, sorang pon x offer aku hdiah ape2.maksud aku, kakak2 aku ni.tp bile time adk aku, banyak la plak!PSP la, sweater hardstylez republic la, laptop la...tu yg aku bengang tu!kalu nk offer hadiah pon, biarla syarat tu dpt 6A ke..melebihi aku!ni aku ckp kalu die dpt 6A ke ats aku bg xtrnal, kakak aku marah.die ckp kne adil...5A dh la...bengang!

haritu aku janji ngan adk aku nk belikan baju smpena besday die..smpai skrang aku xbeli2..hahahaha...weakness aku, salah satunye ialah bab2 menunaikan jnji ni...hahaha. tp kalu btol die dpt memenuhi syarat aku tuh, aku beli la tuk die...dh janji kan...cume lmbt atau cepat je...hihihihihi

===>Chow!

No comments:

Post a Comment