KPOP CRAZE

Wednesday, December 30, 2009

azam tawon baru??

salam!!
(tangan still sakit..so lmbt ckit nk taip nih.haish!)
really missed my blog!!coz dah 2 hari xon9...
blog aku nih aku dh anggap mcm diari aku cuma ade certain things yg aku xleh la nk citer kat cni kan..skrang nih aku dh ade 5 buah diari (xclude dis blog k!)
sume diari aku, aku beri name "TOM"..dear tom dis...dear tom dat....bukannye pakwe aku name tom..tp time harry potter ngah femes..aku minat ngan name "tom marvolo riddle", dats y la aku panggil diari aku tom..hahaha

tp skrang ni aku bukan nk citer psl diari..tp azam aku tuk 2010 ni..aku dh boring sbenarnye..tiap2 tahun azam baru tp satu pon aku xbuat..hahaha..tp aku dpt rasekan yg tawon 2010 ni will be great!ye r umo pon dh 20 tawon depan..so azam aku tuk tahun 2010 ni..aku nk reset balik idup aku..

reset attitude aku...(da priority 1!)

nk level up tahap kerajinan aku dlm studi(yg ni aku xbrani nk ltk harapan yg tggi coz ni la azam every year aku..tp, haram..xpenah menjadi!)

well, da truth is aku mmg dri kecik g mmg mls blajar(mmg xminat!)..UPSR??(xstudi pon)-bg aku nasib je tu dpt 5A..PMR(xstudi gak)-dpt 7A bg aku tu pon xde pepe..nasib je tu..SPM(ade la sentuh ckit2..)-dpt 5A..kire ok la tu.even aku tdo dlm kelas fizik(fizik aku mmg 0), dpt D..then aku nk amik kemahiran coz aku tau aku mls blajar..aku lbih minat keje2 praktikal cenggitu..repair2 brg..kerja kayu..DLL.tp family aku xkasi..time tu kecewa thp giler babi!so aku pon msuk matrix..sem satu xbrape nk studi..so dpt la 3.20..then sem 2 mmg mls giler!tdo je keje aku..so CGPA aku 2.59 (kot.x ingat dowh!)..pastu aku apply uitm s.alam coz aku mmg nk masuk cni.kenape s.komputer??(tu org slalu tanye aku).aku amik course ni bukan sbb CGPA aku rendah semate2..sbb aku minat!aku suke komputer!

sbb tu la aku nk pastikan azam tahun baru aku dpt direalisasikan dgn jayanye..hahaha!aku harap kwn2 aku kat uitm s.alam tu pon dpt bantu aku.

No comments:

Post a Comment