KPOP CRAZE

Wednesday, December 23, 2009

like I care!!

elloooppppp!!!!

well, hari nih aku nk luah perasaan ckit.ade minah sorang tu kate aku kureng ajar!paling teruk, die salahkan bapak aku!ini langsung xde kene-mengena dgn mak bapak aku okey!!

aku ngaku la mmg la mcm biadap ckit..but hey!dat's myself!i juz being rude n really mean with ppl i dislike n hate! n oso b4 nk kate aku kureng ajor...kau cermin diri kau dulu!cbuk nk ajar anak org..ank sendiri pon dh xterjage! go to hell la weh!

itu naseb baik aku juz xpandang muke kau n kureng bercakap ngan kau!kalu ikutkan hati...dh lame aku BUNUH kau la woi!!aku xkesah sgt la kalu juz nk kutuk aku ke..nak ape ke..tp bile melibatkan famili aku...mak bapak aku...itu yg buat aku hangin satu badan tuh!

kang aku sebar sume keburukan kau kan baru kau tau langit tu tinggi ke rendah!tp aku xsekejam tu la BASTARD!

mak aku org baik2...dia didik ank2 die bende yg elok2 je...(aku je sorang suke memberontak ckit..).mak aku selalu pesan, "biar org aniaya kite mcm mane pon...juz buat dunno je...lame2 dia letih la...". even kalu aku gaduh ngan org pon die pesan jgn melawan..juz biar je..."lame2 die letih la.."

tp korang tau la kan..aku ni panas baran!pendendam!bile dh meletop, tue ke mude ke budak ke..aku peduli ape!aku mmg sorang yg penyabar..tp bab yg satu ni..aku mmg xleh handle.

ok skrang dh reda ckit...(tu baru ckit aku lepas amarah aku!)..

sebenarnye gini citernye...
mase ni aku mmg dh xsuke die.tp leh cover lg ckit2..hahaha
dia dtg umah aku nk minta tolong taip sesuatu..kebetulan time tu aku xde pepe plan..(menyesal aku xikut amer g jogging!)so aku pon pegi la ngan adek aku umah die..tgh2 aku duk menaip ni..dia pon membebel la psl kerja yg suh aku buat nih...sepatutnye die kene buat satu je, tp sume die wat balik..actually kerja ni dh dibahagi2kan tp dia ni yg giler kuasa nk buat sume.tp menyusahkan org lain.ank sendiri berlambak yg free xsuruh pon!tu satu yg aku bengang!

then, die bukak citer psl jalan yg akn dibuat kat depan umah aku..kononnye diorang xdapat smbung kerja sbb atap2 abah aku kat depan tu yg menghalang.die dh suh abah aku alih tp abah aku kate 6t die buat sndiri..ayat yg start buat aku bengang ialah ni!
==>"nk buat sndiri konon..ntah ader duit ke x tau tu nk wat sdiri"-ni la yg buat aku bengang!nk je aku blah time tu..tp aku tahan dulu jap smbil lepaskan amarah aku kat keyboard komputer umah die.hahaha.pdn muke!

ye la kan die ni suke org yg berduit je..aku rase kan kalu die tau aku ngan adek aku ade RM10000++ dlm bank kan..konfem die buat2 baik nye la kat kitorang..ni la manusia paling tamak yg penah aku jumpe sejak aku kecik!heelllooooo!walaupon bapak aku xde duit banyak, at least hutang org dia byr!x mcm kau, berhutang tp xnak byr..bila org mintak hutang, langsung xbertegur sapa..xde otak langsung! dahla harta org buat mcm harta sndiri!rumah dh kate pegi kubur dh kate mari tp xsedar2 lg!bg nasihat kat org lain pandai..lagak mcm ustazah la konon..tp diri sendiri xbetol!dh la mkn harta ank yatim..tu geran tanah n rumah mak aku ade ngan dia.jap lg tuh kate hak die r tu!kakak aku pegi mintak langsung xkasi.padahal tu hak kitorang!bile aku kurang ajar kate abah aku xpandai ajar anak!tp dia tu!eeeeiiiiii!!!!geram aku!

aku rase aku dh citer dulu ckit psl minah ni..yg tajuk "a family behind my house" tu.kalu nk citer psl keburukan die seminggu pon xsempat rasenye.minah ni-aku start benci die time dia dtg umah aku mlm2 serang adek aku..mase tu aku skolah rendah..darjah 2 kot.kononnye adek aku buat kat anak die..sbb hal tu, adek aku teruk kene pukul ngan bapak aku!eleh...baru kene sudu panas dh cenggitu!(tu pon bukan adek aku buat!)..yg ank die tu baling kayu kat adek aku..bucu kayu tu kene betul2 tepi mata adek aku.silap hari bulan leh buta adek aku!tp xde plak mak aku melatah ke..serang dia ke...padahal tu depan mate mak aku sndiri kejadian tu berlaku!aku pon ade time tu!

banyak lg nih!tp stop cni dulu!
~CHOW!~

No comments:

Post a Comment