KPOP CRAZE

Sunday, December 6, 2009

no wonder la i have bad feeling last nite...

smalam aku gaduh ngan adek aku b4 die kuar umah...cam bese r aku ngan die ni mmg dri kecik tu je keje kitorang.gaduh!gaduh!gaduh!24/7!haha..smpai arwah mi pon pening kepale..sampai ade 1 ketika tu siap arwah ugut nk kuar dr umah sbb kitorang nih...sigh! (ni slh satu sbb aku xbrape suke duk umah...bukannye pe..kitorang kalu jauh, xgaduh pon..tp bile bjumpe tu yg gaduh je spnjang mase...hihihi=P)..

aku ni slalu pk terlampau2...huhu..so xnak la pisang berbuah 2 kali..cukup la time arwah dulu..xkan la nk ulang lg benda yg same..tu keje bodoh! tp sabar aku nih ade had nye..stakat ckit2 nk gurau ngan aku, aku leh terime lg...stakat nk cr gaduh ngan aku ckit, aku leh diam lg...bende aku paling xsuke, org 'menyenyes'@'menganjing'(bahase pe nih??haha. bile org buat bende ni kat aku...darah aku cpt naik...hihi so smalam aku ter'burst'kan diri aku nih...muahahahaha...mulalah bertukar jd super saiyaan@godzila..hahaha...
(nk buat camne, keturunan panas baran...hihi)

nak djadikan citer.......
die pon kuar ngan kwn die g syahbandar...
lame tuh, rase cam xsedap ati...tp aku buat xtau je...dah lali ngan bende nih..heran gak aku...dah kul 11pm xjugak balik2 g...

rupe2nye...adik aku nih jatuh motor...mase kwn die nk belok ke kanan kat traffic light antare library n mydin mall tuh...sib baik la xde kenderaan lain lalu..kalu x..korang pk la sndiri pe akn jd kat adek aku.dhla spm blom hbs g..huhu. luka teruk r gak tp alhamdulillah xde yg patah..(yg aku xtahan tuh, hari ni boleh plak g mnari dpn mnteri kat ttc..sanggup thn sakit tuh!hish!) yg pasti aku langsung xleh tengok luke die tuh..feel like i have butterflies in my stomach...hahahaha..ntah btol ntah tidak ayat nih...kuikuikui..

pas die balik umah smlm, bru la kakak aku yg num 4 ckp, "patotla ak rase cm ade bnde je nk jd..perasaan sme mse aku duk penang dulu, mase mi masuk hspital..". aku pon rse gtu..tp aku diam je..

lega sbb die xde pepe..kalu x, smpat ke aku nk mntk maap ngan die..n die nk mntk maap kat aku...hihihihihi...mase die sakit nih, baikla dgn aku jap....lps die smbuh nnti, kmbali mcm dulu la..mcm anjing ngan kucing...hahahahaha

^_^==>chow!

2 comments:

  1. haih..biase ah tuh adek bradik gado..ble tade dpn mate,rindu plak..haha bkn pe,rindu nk cr gado..XD..but sumhow,deep in your heart, i noe u love ur lil bro,rite? even mcm kucing dgn anjing ke,aym dgn itik ke(haha bengang aym nme dye kne petik..hihihi),papehal pon,be a good kakak to him kayh??? kalo dye wt slh,x slh marah dye...itu br btol kakak..:)

    ReplyDelete
  2. huh!mulut je ckp benci..tp dlm hati syg gak r ckit2..aku buat kat adk aku xpe..tp org lain jgn sentuh.haha
    ade skali tuh, adk aku kne pukul kat skool..aku smpai nangis2 sbb rse mcm aku xdpt nk lindung die..hahaha

    ReplyDelete